قالب وبلاگ

Free Template Blog

قالب بلاگفا

قالب پرشین بلاگ

قالب میهن بلاگ

قالب جوان بلاگ

قالب ایران بلاگ

قالب رویا بلاگ

قالب پرشین بلاگ

قالب بلاگ وب

حرفه ای ترین قالب های وبلاگ

ابزار وبلاگ نویسی

مرجع راهنمای وبلاگ نویسان

سفارش طراحی اختصاصی قالب وبلاگ

تم دیزاینر

(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');
..
منوي اصلي
لينکهاي سريع

موضوعات
بازي كامپيوتر
بازي اكشن
بازي ماجرايي
بازي كم حجم وپرتابل
نرم افزار
اينترنت و مديريت دانلود
اپديت و كليدهاي انتي ويروس ها
نرم افزار مرورگر وب
رايت سي دي و دي وي دي
ويرايش فيلم
نرم افزار پخش فيلم
فيلم وسريال
فيلم وسريال ايراني
فيلم وسريال خارجي
دانلودمستند
اهنگ
اهنگ خارجي
اهنگ ايراني
اهنگ عربي
موزيك ويديو
موزيك ويديو ايراني
موزيك ويديو خارجي
موزيك ويديو عربي
موبايل
كتاب
نرم افزار
بازي
ضمينه كليك جام جم
فول البوم
فول البوم گوگوش
فول البوم حميد عسكري
رضا اسطوره
فول ويديو
برو بكس
عماد طالب زاده
اينترنت
ابزار اينترنت
ويندوز
مراسم

آرشیو ماهانه
آذر 1390
مهر 1390
شهريور 1390
خرداد 1390
ارديبهشت 1390
فروردين 1390
اسفند 1389
بهمن 1389
دی 1389
آذر 1389
آذر 1384

لينک دوستان

حرفه ای ترین قالب هاي وبلاگ
دانلودمرور گرها
ديگر نگران پيدا كردن ادرس جديد سايت نبا شيد
همه چی دانلود
دانلود همه چي
کیت اگزوز
زنون قوی
چراغ لیزری دوچرخه

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دانلودهمه جي!!! و آدرس bia2downloadkadeh.LoxBlog.c om لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







لوگوی دوستان



تبلیغات


تبلیغات در سایت









 دانلود سريال قهوه ی تلخ به کارگرداني مهران مدیری (مخصوص اعضا)

این سریال صرفا جهت معرفی اثر با کیفیت معمولی در سایت قرار می گیرد.
برای حمایت از فیلم و عوامل آن ، سریال را به صورت اورجینال خریداری نمایید.


سریال قهوه تلخ مجموعه بيست سوم قسمت های 72 , 71, 70  اضافه شد.




دانلود CyberLink PowerDVD v11.0 Ultra قدرتمندترین نرم افزار پخش قیلم

 

 

انتخاب نرم افزارهای کاربردی همیشه سلیقه ای است و این کاربران هستند که تصمیم می گیرند از کدام نرم افزار برای رسیدن به هدف خود بهره بگیرند ؛ در بیشتر موارد این امر صادق است اما در مواردی هم بعضی از نرم افزارها آنقدر موفق و بی همتا هستند که کاربران اصلا راهی جز استفاده از آن نرم افزار ندارند ؛ مثلا در ایران سیستم عامل ویندوز بیشترین استفاده را دارد چرا که اکثر کاربران به دلایل مختلف نمی توانند به جز این سیستم عامل از گزینه ی دیگری استفاده کنند. مثلا در بخش پلیرها و مخصوصا پخش دی وی دی هایی که کاربران به کیفیت بالا و تکنولوژی های جدید نیاز دارند نام های مختلفی هستند اما هیچ کدام به اندازه PowerDVD نمی توانند کاربران را راضی نگه دارند. معروفترین محصول Cyberlink هم جز آن دسته از نرم افزارهایی است که به سبب محبوبیتی که به واسطه قابلیت هایش حاصل شده جز اولین انتخاب ها به شمار می رود. یک پلیر فوق حرفه ای که نهایت کیفیت را برای کاربران به همراه آورده و لذت تماشای یک فیلم جذاب با جدیدترین تکنولوژی های صوتی و تصویری را به کاربران هدیه می دهد.
سال هاست که Cyberlink PowerDVD عرضه می شود و در طول همین سال ها هم نه تنها کاربران استفاده کننده از این ابزار کم نشده اند بلکه روز به روز به هواداران این پلیر فوق العاده اضافه می شود. نسخه ی جدید که چند روزی است عرضه شده همانند نسخه های قبل اولا با واسط کاربری جذاب و جدیدش پا به سیستم رایانه ای کاربران می گذارد ؛ بهینه شدن گزین ها در واسط کاربری به همراه دسترسی سریعتر به فایل های چند رسانه ای برای تماشا اولین قابلیتی است که در همان نگاه اول هم می توان آن را مشاهده کرد. بهینه شدن نرم افزار هم در اجرای ساده و هم در اجرای فیلم ها در بالاترین کیفیت ممکن هم نکته بسیار مهمی است که سازندگان به آن اهمیت زیادی داده اند.
این نسخه مانند نسخه قبل قادر است تا فیلم ها را به صورت سه بعدی نمایش دهد ؛ تکنولوژِی که امروزه میان کاربران بسیار رواج پیدا کرده تا جایی که حتی سینماها هم به نمایش فیلم های سه بعدی ، 4 بعدی و یا حتی 5 بعدی مشغول هستند. PowerDVD هم سه بعدی تصاویر را می تواند به نمایش درآورد. پشتیبانی کامل از تکنولوژی هایی نظیر دالبی دیجیتال و صداهای سه بعدی در لذت بردن از تماشای فیلم ها کمک شایانی را می کند. وجود امکاناتی برای ارتباطات آنلاین و به اشتراک گذاری و همچنین ارتباط با رسانه های اجتماعی کاربران را برای استفاده به روز از این نرم افزار یاری می دهد. نمایش فیلم ها با تاثیر پذیری از تکنولوژی های Noise Reduction و Stabilizer با افزایش قابل توجهی در کیفیت مواجه شده است ؛ از بین رفتن نویزها در فیلم ها نکته ای است که اکثر شرکت های نرم افزار از گذشته تا به حال به دنبال آن بوده اند و حالا Cyberlink توانسته با ارائه نسخه های جدید PowerDVD به آن دست پیدا کند.
پشتیبانی از انواع لوح های فشرده از انواع سی دی ها تا آخرین مدل از این نوع حافظه ها یعنی Blu-ray در این نسخه هم مانند چندین نسخه قبل قابل استفاده و دسترسی خواهد بود. سازگاری خاص با محصولات سه کمپانی Intel ، nVidia و ATI که تولید کننده های پردازنده های سیستم و گرافیکی می باشند قابلیتی است که در نمایش هرچه بهتر فیلم ها نقش مهمی را بردوش می کشد.
همه چیز در Cyberlink PowerDVD 11 آماده شده تا کاربران لذت تماشای جذاب ترین و با کیفیت ترین فیلم ها را تجربه کنند ؛ ما هم به شما کاربران عزیز این پیشنهاد را می دهیم که جز اولین کاربرانی باشید که این محصول جدید و کم نظیر را آزمایش می کنید.

 دانلود در ادامه مطلب

نوشته شده توسط hamid در شنبه 24 ارديبهشت 1390برچسب:CyberLink PowerDVD Ultra Crack, Direct Link, Download, Download Raygan, Download With Direct Link, free download, free download with direct link, PowerDVD, PowerDVD Ultra, برنامه پخش فايلهاي مالتي مديا, بزرگترین مرجع دانلود, بزرگترین مرجع دانلود با لینک مستقیم, بزرگترین مرجع دانلود رایگان, بزرگترین مرجع دانلود رایگان با لینک مستقیم, دانلود, دانلود Cyber,

ادامه مطلب

مجموعه نرم افزارهای نرو با نام Nero Multimedia Suite Lite v 10.6.11300

سه بسته نرم افزار Nero Vision Xtra ، Nero Burning ROM ، Nero BackItUp & Burn در کنار هم جمع شده اند و نام Nero Multimedia Suite 10 را پدید آورده اند. همانطور که مشاهده می کنید با کنار هم چیدن سه بسته نرم افزاری کامل حالا خودتان باید حدس بزنید که در نهایت چه بسته نرم افزاری و با چه امکاناتی پدید خواهد آمد. البته این امکانات در نسخه های قبلی هم کم و بیش بوده اند اما مطمئنا به این کاملی نبوده و البته باید بدانید که سرعت اجرا با این حجم اطلاعات در این نسخه نسبت به نسخه های قبل بسیار بهینه شده است.

 

Nero Multimedia Suite Lite v 10.6.11300 مجموعه نرم افزارهای نرو با نام Nero Multimedia Suite Lite v 10.6.11300

 

 

دانلود در ادامه مطلب

نوشته شده توسط hamid در جمعه 9 ارديبهشت 1390برچسب:دانلود آخرین نسخه نرم افزاری نرو, دانلود با لینک مستقیم Nero Multimedia Suite Lite v 10,6,11300, دانلود رایگان Nero Multimedia Suite Lite v 10,6,11300, دانلود مالتی مدیا سوییت جدید نرو, دانلود نرم افزار رایت دیسک همه کاره, دانلود نسخه جدید نرو, دانلود نرم افزار رايت Nero Multimedia Suite Lite v 10,6,11300,Nero Multimedia Suite Lite v 10,6,11300,

ادامه مطلب

برنامه کم حجم رایت نرو – Nero Micro 10.6.11300

اگر برای رایت علاقه مند به استفاده از برنامه نرو هستید . اگر از حجم بالای این برنامه در ورژن جدید اون ناراحت هستید و اینکه لزومی برای دانلود پک کامل برنامه نرو نمیبینید در این پست میتوانید برنامه رایت نرو Nero Micro را که بیشترین استفاده برای کاربران عادی دارد را تنها با ۲۷ مگابایت حجم دانلود کنید . برنامه Nero Micro که شامل دو ابزار کاربردی Burning ROM و Express هست برای استفاده کاربرانی ساخته شده است که نمیخواهند پک کامل و سنگین برنامه نرو را داشته باشند . در این برنامه کلیه امکانات رایت CD\DVD و Blu-ray وجود دارد . در این برنامه رایت انواع ویدیو ها بر روی سی دی و دی وی دی ، موزیک ها ، سی دی های موسیقی و رایت اطلاعات بر روی انواع سی دی ها و دی وی دی ها امکان پذیر است .

برنامه کم حجم رایت نرو - Nero Micro 10.6.11300

دانلود در ادامه مطلب

 

 

نوشته شده توسط hamid در جمعه 9 ارديبهشت 1390برچسب:, برنامه Nero Micro, برنامه رایت, برنامه رایت Nero Micro, برنامه رایت حرفه ای, برنامه رایت رایگان, تبدیل و رایت, دانلود مستقیم Nero Micro, دانلود نرم افزار رایت, دانلود نرم افزار رایت سی دی قفل دار, رایت CD و DVD, رایت CDDVD و Blu-ray, رایت دی وی دی, رایت سی دی, رایت سی دی صوتی, رایت سی دی های صوتی, لینک مستق,

ادامه مطلب

مطالب پیشین

مجموعه ۶۰ گل برتر لیونل مسی در تیم بارسلونا
تامین امنیت سیستم با Symantec Norton 360 5.0.0.125 Final With Trial Resetter and Recent Updates
بیو گرافی محمد بیباک
پیش بینی حوادث طبیعی و آب و هوا با Earth Alerts 2011.1.154
Ashkin0098 & Alirezaz – Delam Gerefte – HD
دانلود بازی Call of Juarez: The Cartel برای PC
ZedBazi - Bekhand Masnoei
دانلود بازی Alice : Madness Returns
RimiX Dj Amir Man – IRANI
دانلود فيلم رفيق فابريك
Hossein Mokhte & Saeid Kermani Ft Rouzbe Oxin – In Dokhtareh Pesar Kosheh
دانلود كارتون پينوكيو
Black Cats - Vaseh To
دانلود فول ويديو عماد طالب زاده
دانلود مراسم The Billboard Music Awards 2011
Reza Osture - Full Archive
دانلود مجموعه کلید های فعال محصولات Kaspersky به تاریخ ۵ خرداد ۹۰
دانلود فيلمRed Riding Hood 2011


صفحه قبل 1 صفحه بعد
درباره



به وبلاگ من خوش آمدید
info@dlkade7.ooq.ir


لوگوی ما



پیوند های روزانه

کیت اگزوز ریموت دار برقی
ارسال هوایی بار از چین
خرید از علی اکسپرس
الوقلیون

.:: تمام پیوند های روزانه ::.


آمار بازدید

نويسندگان :
» hamid

آمار بازديد :

» تعداد بازديدها:
» کاربر: Admin



صفحه اصلي | پست الکترونيک | اضافه به علاقه مندي ها | ذخيره صفحه | طراح قالب


Powered By بيا2 دانلود كده Copyright © 2011 by bia2downloadkadeh
Design By : wWw.Theme-Designer.Com